Jedním z velkých témat roku 2010 bylo získání dvojice vozů 81-717.1 z pražského metra. Krkonošské metro má v úmyslu tyto vozy použít na zkoušky hybridního pohonu, který se již úspěšně zavádí do praxe v automobilech a rovněž u drážních vozidel nezávislé trakce by mohl přinést úsporu energie a zvýšení výkonu při rozjezdu.
 Souprava tvořená dvěma vozy metra 81-717.1 a lokomotivou řady 703 přestavěnou pro provoz na CNG
Pro naplnění tohoto záměru jsme navázali spolupráci s podnikem VÍTKOVICE Doprava, a.s. a spolu s ním jsme vozy od DPP získali. V prvním pololetí roku 2011 v areálu Vítkovic probíhalo oživování vozů a přípravy na prezentační jízdu, která se uskutečnila 1. května 2011.
 Karel JAKUBŮ a Jindřich SADIL během přemosťování hlavního napěťového relé vozu 81-717.1 (13.4.2011)
 Setkání soupravy metra s tramvají T3R.P Dopravního podniku Ostrava a IAD
 Prezentační jízda pro veřejnost při příležitosti Prvomájového dne strojařů (1.5.2011).
Pro dopravní podnik jsou ovšem nejdůležitější vozidla pro zajištění provozu. V současné době disponujeme již dvěma autobusy typu ŠL11 1312 a jednáme o převodu tramvají typu T3 IV. série od Dopravního podniku hlavního města Prahy (určených pro přestavbu na vozidlo použitelné na železničních tratích) a nákladních železničních vozů od České pošty. V neposlední řadě disponujeme i třemi ředitelsko-náměstskovskými bicykly.
 Autobus ŠL11 1312 ev. č. 8001 „Věra ŘEPKOVÁ“ (ex TJ Spartak Sezemice, ex AČR Pardubice) z roku 1976
 Autobus ŠL11 1310 ev. č. 8002 „Marie KUBÁTOVÁ“ (ex AČR) z roku 1977
|