Poslední aktualizace: 1. XII. 2011 |
|
Prvním účastníkem projektu je generální ředitel občanského sdružení Krkonošské metro, který stejnojmenný projekt na FD ČVUT založil. Další místa v projektu čekají na vás! VedoucíIng. Martin LESO, Ph.D.Ve výstavbě... Ing. Jindřich SADIL, Ph.D.Absolvoval v roce 2004 ČVUT Fakultu elektrotechnickou, obor Elektroenergetika. Od roku 2004 působí na ČVUT Fakultě dopravní, od roku 2006 jako odborný asistent. V roce 2009 absolvovat ČVUT Fakultu dopravní v doktorském oboru Inženýrská informatika v dopravě a spojích. Podílí se na zajištění výuky elektrotechnických předmětů na Fakultě dopravní, na výzkumu v oblasti telematických a napájecích systémů. Je zkušebním technikem Zkušební laboratoře Fakulty dopravní akreditované ČIA. V roce 2008 ho oslovily aktivity Karla JAKUBŮ a pomáhal mu se zaváděním jeho námětů do projektově orientované výuky. Mimo odborné aktivity se věnuje hudbě (klavír, kytara a zpěv v kapele Babylon, zpěv ve sboru Post Scriptum, korepetice sboru Cantarina), neadrenalinovým sportům (cyklistika, pěší a vodní turistika) a rodině. Ing. Milan MARVANVe výstavbě... Ing. František KOPECKÝ, Ph.D.Ve výstavbě... doc. Ing. Vlastimil Jáneš, CSc.Ve výstavbě... doc. PhDr. Mária Jánešová, CSc.Ve výstavbě... Spolupracující zaměstnanciKarel JAKUBŮ, dipl. um.Během studií na Gymnáziu Ivana OLBRACHTA v Semilech, v letech 1994–1998, se začal zabývat návrhy moderního dopravního systému v Krkonoších, jehož páteřním systémem by byla podzemní dráha pod horskými kopci. Proto roku 1998 zakládá občanské sdružení Krkonošské metro, zabývající se novým, nekonvenčním a progresivním ekologickým řešením dopravy v Krkonoších a stavbou muzea dopravních projektů v Krkonoších, s účelem rozvíjet a podporovat dopravní a kulturní myšlení horalů v regionu, v jehož čele ve funkci generálního ředitele působí dodnes. Později byla myšlenka podzemní dráhy mírně přehodnocena a jako páteřní systém byl zvolen lehký drážní provoz "vlakotramvajového" typu. Kromě dopravy je činný i v kulturním odvětví. Začínal v dětském pěveckém sboru Jizerka v Semilech a později prošel mnoha hudebními tělesy. Dnes působí jako šéfdirigent podnikového orchestru KSOKrM (Komorní symfonický orchestr Krkonošského metra) a jako sólista profesionálního tělesa Musica Bohemica, řízeného hudebním skladatelem, dirigentem a publicistou Jaroslavem KRČKEM. V letech 1998–2004 studoval na Konzervatoři Pardubice obor sólový zpěv – baryton, ve třídě národního umělce Václava ZÍTKA. Po studiích na Dopravní fakultě Jana PERNERA Univerzity Pardubice, obor Technologie a řízení dopravy, přestoupil roku 2007 na Fakultu dopravní Českého vysokého učení technického v Praze. AbsolventiBc. Miroslav MATĚJŮBěhem let 1999–2007 vystudoval Jiráskovo gymnázium v Náchodě. Na přelomu let 2000–2001 dojížděl (vlakem) na Friedrich-Schiller-Gymnasium v německé Pirně a v této době se začal intenzivněji zajímat o železniční a kolejovou dopravu obecně. Jeho hlavní oblastí zájmu se stala železniční zabezpečovací technika, díky níž se přihlásil na ČVUT Fakultu dopravní a které se věnuje i v projektu Krkonošské metro. Dále se zabývá počítači a klasickou hudbou. Hudební vzdělání získal v ZUŠ v Novém Městě nad Metují a Červeném Kostelci, kde se učil hře na klavír a varhany. Působí jako varhaník v Novém Městě nad Metují. Dále se věnuje sborovému zpěvu v Pěveckém sboru ČVUT. Ing. Tomáš MICHALIČKAVe výstavbě... Kontakty
Naši partneři
|